Veikals - Rīga, Braslas 29A - 10:00-19:00 (darba dienas), SESTDIEN - 11:00 - 16:00

COVID-19 IEROBEŽOJUMI

Ar COVID-19 saistītie ierobežojumi

Dārgie klienti,

Mēs ievērojam MK noteikumus un prasības, kas ir saistītas ar COVID-19 izplatības ierobežošanu. Tas nozīmē, ka pašlaik mēs apkalpojam klientus citādi nekā ierasts: sekojot noteiktajiem ierobežojumiem un mūsu iespēju robežās.

Īsi par svarīgāko:

Vai ir iespējams iegādāties mājaslapā redzamās preces?

Kā saņemt pasūtījumu?

Vai es varu apmeklēt veikalu?

Kā notiek klientu apkalpošana veikalā?

Kur var aspkatīt pieejamos izmērus un modeļus?

Es nezinu, kādu izmēru vai modeli izvēlēties – ko darīt?

Saņemot pasūtījumu veikalā redzu, ka izmērs neder – ko darīt?

Pasūtījumu saņēmu, bet vēlāk sapratām, ka neder izmērs/nEērti/nepatīk krāsa utt. ko darīt?

 

 

Vai ir iespējams iegādāties mājaslapā redzamās preces?

Protams! Tāpat kā līdz šim, viss, ko redzat mājaslapā, ir uz vietas un pieejams iegādei.

Taču tagad, lai iegādātos virsdrēbes un apavus, nepieciešams iepriekš pasūtīt tās mūsu interneta veikalā tiešsaistē.

Cimdus, šalles, cepures, zeķes un autiņbiksītes varas iegādāties veikalā klātienē.

 

Kā saņemt pasūtījumu?

Noformējot pasūtījumu, varat izvēlēties sev ērtāko saņemšanas veidu:

 

Vai es varu apmeklēt veikalu?

Jā, veikalā Jūs varat saņemt iepriekš noformēto pasūtījumu vai atgriezt/apmainīt iepriekš iegādāto preci.

Cimdus, cepures, šalles un zeķes varat iegādāties bez iepriekšēja pasūtījuma.

Veikals ir atvērts no pirmdienas līdz sestdienai (sīkāk lasiet šeit> ).

Veikalā vienlaikus drīkst uzturēties ne vairāk kā divi pircēji. Veikalā aicinām ienākt vienu ģimenes pārstāvi (līdzi, ja nav citas iespējas, var nākt bērni līdz 12 g.v).  Obligāts nosacījums – korekta sejas maskas lietošana un distances ievērošana.

Lūdzam izmantot arī roku dezinfekcijas līdzekli, kas ir pieejams veikalā.

 

Kā notiek klientu apkalpošana veikalā?

Veikalā drīkst atrasties ne vairāk kā divi pircēji.

Noteiktajās 15 minūtēs Jūs varat pielaikot cimdus vai cepures.

Tāpat šajā laikā mēs varam atnest Jūsu pasūtījumu, pieņemt apmaksu, ja tas ir nepieciešams, vai noformēt preces atgriešanu vai apmaiņu.

Ja atnācāt pēc pasūtījuma vēl pirms saņēmāt no mums ziņu, ka pasūtījums ir gatavs, mēs lūgsim Jūs uzgaidīt ārpusē, kamēr sakomplektēsim Jūsu pasūtījumu.

Iespēju robežās mēs centīsimies iziet ārā un apjautāties, pēc kādiem pasūtījumiem Jūs esat atnākuši. Tas ļaus mums organizēt pasūtījumu izsniegšanu tā, lai samazinātu gaidīšanas laiku un uzturēšanos veikalā.

Lūdzam ņemt vērā, ka pašlaik veikalā nav iespējams:

 

Kur var aspkatīt pieejamos izmērus un modeļus?

Visas iegādei pieejamas preces un izmērus aicinām apskatīt Jūs te pat mājaslapā, dažus modeļus parādām sociālajos tīklos (Facebook un Instagram).

Ņemot vērā laika ierobežojumu (15 minūtes), mums vairs nav iespējas kopā ar Jums veikalā pārbaudīt, kādus modeļus un izmērus varam Jums piedāvāt, un kas Jums patīk no mūsu piedāvājuma. Nevaram arī parādīt visus modeļus klātienē.

Iespēju robežās varam atsūtīt arī papildu foto (tas gan prasa vairāk laika).

 

Es nezinu, kādu izmēru vai modeli izvēlēties – ko darīt?

Lai palīdzētu Jums izvēlēties piemērotu izmēru vai modeli, mēs sniedzam konsultācijas mājaslapas čatā (arī Facebook un Instagram, un telefoniski).

Diemžēl, kad jautājumu plūsma ir ļoti aktīva, mums var prasīt vairāk laika, lai atbildētu uz Jūsu jautājumu vai zvanu. Cenšamies strādāt ātri un ceram uz Jūsu pacietību.

Ja tomēr šaubāties par to, kādu izmēru iegādāties, varat nopirkt 2 dažādus izmērus, mierīgi tos pielaikot mājās, un to, kas nederēs, atgriezt. Naudu par šo preci mēs atmaksājam.

 

Saņemot pasūtījumu veikalā redzu, ka izmērs neder – ko darīt?

Ja Jūs, veikalā saņemot iegādāto preci, uzreiz secinājāt, ka izvēlētais izmērs neder (par lielu vai par mazu), tad Jums ir jānoformē jauns pasūtījums, izvēloties citu izmēru.

Varat informēt pārdevēju, ka tūlīt veiksiet jaunu pasūtījumu.

Pasūtījums būs jānoformē ārpus veikala telpām.

Ja vairāki cilvēki gaida rindā, lai saņemtu savu pasūtījumu, arī Jums vajadzēs atkārtoti ieņemt rindu, lai saņemtu jauno pasūtījumu.

 

Pasūtījumu saņēmu, bet vēlāk sapratām, ka neder izmērs/neērti/nepatīk krāsa utt. ko darīt?

Veikalā iegādāto preci aizvien ir iespējams apmainīt vai atgriezt.

Ja vēlaties pasūtīt citu izmēru vai modeli vietā:

 

TRIALINE web solutions