Grozs ir tukšs
Preču apmaiņa
Kādos gadījumos es varu apmainīt preci pret citu?
Mēs gribam, lai pirkums Jums sagādātu prieku, tādēļ, ja pielaikojot, secinājāt, ka izmērs neder vai arī, apskatot preci tuvāk, saprotat, ka tas nav gluži tas, ko gribējāt, Jūs varat to apmainīt (šī iespēja attiecas gan uz klātienē nopirktām precēm, gan arī uz tām, kuras nopirkāt attālināti).
Precei jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā – bez lietošanas pazīmēm (oriģinālā iepakojumā un ar oriģinālām birkām).
Cik ilgā laikā pēc pirkuma es varu apmainīt preci?
Jūs varat apmainīt preci pret jebkuru citu 1 mēneša laikā pēc tās iegādes.
Kā pieteikt un noformēt apmaiņu klātienē, Liberi veikalā?
Visātrāk apmainīt preci pret jaunu var mūsu veikalā – neatkarīgi no tā, vai pirkāt to klātienē, vai attālināti:
-
Vienkārši dodieties uz Liberi veikalu Rīga, Braslas ielā 29A, līdzi ņemot preci, kuru vēlaties apmainīt.
-
Ja nopirkto preci apmaksājāt veikalā, lūgsim uzrādīt pirkšanas čeku.
-
Ja preci, kuru vēlaties apmainīt, nopirkāt un apmaksājāt attālināti, jaunā prece Jums būs jāapmaksā veikala kasē. Savukārt summu, kuru samaksājāt par attālināti iegādāto preci, atmaksāsim Jums 5 dienu laikā no preces saņemšanas brīža tādā pašā veidā, kā Jūs to apmaksājāt.
-
Aicinām iepriekš noformēt jaunu pasūtījumu Liberi.lv, komentāros uzrakstot, ka vēlaties apmainīt jau nopirkto preci un norādot sākotnēja pasūtījuma numuru. Pasūtīto preci uzreiz rezervēsim Jums un sagatavosim Jūsu pasūtījumu, lai uz vietas apmaiņa notiktu raitāk.
Vai varu pieteikt un noformēt apmaiņu attālināti?
Ja negribat braukt uz veikalu, preci ir iespējams apmainīt attālināti (arī tad, ja pirkāt to klātienē):
- Aizpildiet anketu par preces atgriešanu/apmaiņu, kuru Jūs saņēmāt kopā ar preci.
- Preču apmaiņas veidlapu varat atrast ŠEIT (varat gan izdrukāt to, gan aizpildīt elektroniski un nosūtīt uz info@liberi.lv).
- Ja Jums nav iespējas aizpildīt šo anketu, tad rakstiski brīvā formā aprakstiet preces apmaiņas iemeslus, kā arī modeli, kuru vēlaties iegūt tās vietā.
- Ja nopirkto preci apmaksājāt veikalā, lūdzam pievienot arī pirkšanas čeku.
- Atgādinām, ka precei jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā – bez lietošanas pazīmēm (oriģinālā iepakojumā un ar oriģinālām birkām).
- Preci kopā ar aizpildīto aptauju (un, ja nepieciešams, čeka kopiju) nosūtiet mums.
- Lūdzam papildus iepakot sūtījumu, lai sūtīšanas laikā netiktu bojāta prece un oriģinālais iepakojums.
- Aicinām uzreiz noformēt jaunu pasūtījumu mūsu veikalā, komentāros uzrakstot, ka vēlaties apmainīt preci, kā arī norādot sākotnēja pasūtījuma numuru. Pasūtīto preci uzreiz rezervēsim Jums un nosūtīsim uz Jūsu norādīto adresi 1-2 darba dienu laikā no brīža, kad būsim saņēmuš atgriezto preci.
Kā nosūtīt nopirkto preci?
Ja sūtīsiet ar Omniva, pakomātā izvēlieties pogu "Atgriezt" un ievadiet bezmaksas atgriešanas kodu (tas bija norādīts SMS no Omniva, kas informēja par to, ka pirkums ir piegādāts).
Saņēmēja adrese:
- SIA Liberi
- Rīgas t/c Minska pakomāts (Nīcgales iela 2, Rīga);
- Telefona numurs: +37129406727
Ja sūtīsiet ar Latvijas pasta / EMS / kurjera starpniecību: SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084
Vai man kompensēs sūtīšanas izmaksas?
- Ja preci saņēmāt pakomātā, Jūs varat nosūtīt to mums bez maksas 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas, izmantojot Omniva atgriešanas kodu (tas bija norādīts īsziņā par sūtījuma piegādi).
- Ja maināmo preci sūtīsit mums citādi vai vēlāk, sūtīšanas pakalpojumus būs jāsedz Jums atbilstoši Jūsu izvēlētā pakalpojuma sniedzēja cenrādim (Latvijā un citās valstīs).
- Piegādes izmaksas un papildu komisiju 1.10-1.40 eiro apmērā (ja pasūtījumu apmaksājāt piegādes brīdī pakomāta vai pie kurjera) preču maiņas gadījumā mēs nekompensējam (šie pakalpojumi jau ir sniegti un maiņa uz tiem neattiecas).
- Jaunās preces piegādi (maināmas preces vietā) apmaksā Liberi (spēkā tikai piegādēm Latvijas teritorijā). Piegādi uz citām valstīm sedz Pircējs.
Vai mainot preci, paliks spēkā atlaide, kuru saņēmu pirkuma brīdī?
- Klienta atlaide: ir spēkā arī apmaiņas gadījumā.
- Akcijas atlaide, kas jau ir beigusies: atlaide tādā pašā apmērā darbosies arī apmaiņas gadījumā, ja šīs akcijas atlaide bija arī precei, pret kuru vēlaties mainīt.
- Izpārdošanas atlaides, kas darbojas tikai uz konkrētam precēm/preču grupām, citām precēm/preču grupām mēs nepiemērosim.
Ja vēlos apmainīt savu pirkumu pret citu preci, kas maksā vairāk/mazāk?
Mainot pret preci, kas maksā vairāk nekā sākotnēji nopirktā:
- Ja maināt preci veikalā, Jūs vienkārši varat samaksāt starpību kasē (ar karti vai skaidrā naudā).
- Ja apmaiņu organizējam attālināti, mēs Jums nosūtīsim rēķinu uz starpības summu, ko varēsit apmaksāt internetbankā.
Ja maināt pret preci, kas ir lētāka nekā sākotnēji nopirktā, mēs atmaksāsim Jums starpību tādā pašā veidā, kā Jūs samaksājāt par sākotnējo pirkumu:
- Ja pirkumu apmaksājāt veikalā, summas starpību varam atgriezt Jums tikai veikalā (Jums vajadzēs uzrādīt pirkuma čeku);
- Ja iepirkāties un apmaksu veicāt attālināti, starpību atmaksāsim uz to pašu bankas kontu, PayPal vai karti, no kuras apmaksājāt pirkumu. Starpību apmaksāsim 5 dienu laikā no brīža, kad būsim saņēmuši preci, kuru vēlaties apmainīt.
- Ja pirkumu apmaksājāt, saņemot preci pakomātā vai pie kurjera, preču atgriešanas anketā lūgsim Jūs norādīt bankas kontu, uz kuru vajadzēs pārskaitīt naudu.