Grozs ir tukšs
Preces atgriešana
Kādos gadījumos es varu atgriezt preci?
Esam par to, lai katrs pircējs pie mums atrastu tieši to, ko vēlējies. Ja apskatot iegādāto apavu pāri vai apģērbu, Jūs tomēr saprotat, ka tas nav gluži tas, ko gribējāt, Jūs varat to atgriezt mums atpakaļ (šī iespēja attiecas gan uz klātienē nopirktām precēm, gan arī uz tām, kuras nopirkāt attālināti).
Precei jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā – bez lietošanas pazīmēm (oriģinālā iepakojumā un ar oriģinālām birkām).
Cik ilgā laikā pēc pirkuma es varu atgriezt preci?
Jūs varat atgriezt savu pirkumu 14 dienu laikā pēc tā iegādes (skaitot no saņemšanas brīža).
Kas man jādara, ja gribu atgriezt preci klātienē veikalā?
Jūs varat atgriezt preci mūsu veikalā neatkarīgi no tā, pirkāt to klātienē vai attālināti:
- Vienkārši dodieties uz Liberi veikalu Rīga, Braslas ielā 29A, līdzi ņemot preci, kuru vēlaties atgriezt.
- Atgādinām, ka precei jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā – bez lietošanas pazīmēm (oriģinālā iepakojumā un ar oriģinālām birkām).
- Ja nopirkto preci apmaksājāt veikalā, vajadzēs uzrādīt arī pirkšanas čeku.
- Ja pirkumu apmaksājāt attālināti, mēs atmaksāsim naudu par pirkumu 5 dienu laikā, tādā pašā veidā, kā Jūs par to samaksājāt.
Vai varu atgriezt nopirkto preci attālināti?
Ja pasūtījumu veicāt un apmaksājāt attālināti, Jums nav jābrauc uz veikalu, lai to atgrieztu – arī atgriešana var notikt attālināti:
- Aizpildiet anketu par preces atgriešanu, kuru Jūs saņēmāt kopā ar savu pirkumu
- Atgriešanas veidlapu varat atrast ŠEIT (varat gan izdrukāt to, gan aizpildīt elektroniski un nosūtīt uz info@liberi.lv).
- Ja Jums nav iespējas aizpildīt šo anketu, tad rakstiski brīvā formā aprakstiet preces atgriešanas iemeslus.
- Atgādinām, ka precei jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā – bez lietošanas pazīmēm (oriģinālā iepakojumā un ar oriģinālām birkām).
- Preci kopā ar aizpildīto aptauju nosūtiet mums.
- Lūdzam papildus iepakot sūtījumu, lai sūtīšanas laikā netiktu bojāta prece un oriģinālais iepakojums.
NB! Ja savu pirkumu apmaksājāt veikala kasē un vēlaties to atgriezt, lai saņemtu atpakaļ naudu par šo pirkumu, Jums arī būs jādodas uz veikalu.
Kā nosūtīt preci, kuru vēlos atgriezt?
Ja sūtīsiet ar Omniva:
- SIA Liberi
- Rīgas t/c Minska pakomāts (Nīcgales iela 2, Rīga);
- Telefona numurs – 29406727
Ja sūtīsiet ar Latvijas pasta / EMS / kurjera starpniecību: SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084
Vai man kompensēs sūtīšanas izmaksas?
- Ja preci saņēmāt ar pakomātā, Jūs varat nosūtīt to mums bez maksas 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas, izmantojot Omniva atgriešanas kodu (tas bija norādīts īsziņā par sūtījuma piegādi).
- Ja maināmo preci sūtīsit mums citādi vai vēlāk par norādīto termiņu, sūtīšanas pakalpojumus būs jāsedz Jums atbilstoši Jūsu izvēlētā pakalpojuma sniedzēja cenrādim (Latvijā un citās valstīs).
- Piegādes izmaksas un papildu komisiju 1.10-1.40 eiro apmērā (ja pasūtījumu apmaksājāt piegādes brīdī pakomāta vai pie kurjera) preču maiņas gadījumā mēs nekompensējam (šie pakalpojumi jau ir sniegti un maiņa uz tiem neattiecas).
Kā es atgūšu naudu par atgriezto preci?
Mēs atmaksāsim naudu par atgriezto pirkumu tādā pašā veidā, kā Jūs par to samaksājāt:
- Ja pirkumu apmaksājāt klātienē veikalā, arī atmaksu veiksim veikalā: skaidrā naudā vai uz Jūsu maksājuma karti.
- Ja veicāt apmaksu attālināti, naudu par atgriezto preci atmaksāsim uz to pašu bankas kontu, PayPal vai karti, no kuras apmaksājāt pirkumu.
- Ja pirkumu apmaksājāt, saņemot preci pakomātā vai pie kurjera, preču atgriešanas anketā lūgsim Jūs norādīt bankas kontu, uz kuru pārskaitīsim naudu par atgriezto preci.
Cik ātri es saņemšu atpakaļ naudu par atgriezto preci?
- Par veikalā apmaksātām precēm naudu atmaksājam uzreiz, Jūsu klātbūtnē (ja atmaksa notiks uz Jūsu maksājuma karti, operācijas izpildes termiņš ir atkarīgs no bankas; parasti tas aizņem ne vairāk kā 1-2 dienas)
- Par attālināti apmaksātiem pirkumiem naudu pārskaitām 5 darba dienu laikā kopš brīža, kad būsim saņēmuši atgriezto preci.
Pamanījāt ražošanas brāķi vai atklājāt defektu, preces lietošanas laikā?
- Ja Jūs pamanījāt ražošanas brāķi, uzrakstiet uz elektronisko pastu info@liberi.lv . E-pastam pievienojiet brāķētās preces fotogrāfijas un pirkuma čeka kopiju (ja pirkumu apmaksājāt veikalā).
- Katru gadījumu mēs izskatām individuāli un vienojamies ar pircēju par labāko risinājumu.
- Acīmredzama brāķa gadījumā sūtīt brāķēto preci atpakaļ nebūs nepieciešams – par to Jūs informēsim.
- Gadījumā, ja prece būs jāatgriež LIBERI veikalam, un tas brāķis tiks apstiprināts, mēs kompensēsim Jums preces sūtīšanas izmaksas.
Apmaiņa vai atgriešana Patērētāju Tiesību ietvaros
- Saskaņā ar 1999. gada 18. marta likuma „Patērētāju tiesību aizsardzības likums” 27. pantu patērētājs ir tiesīgs izvirzīt pretenzijas par preces neatbilstību līguma noteikumiem 2 gadu laikā no preces iegādes dienas.
- Pretenzijas pieteikuma termiņš precei ir 2 gadi: ja šajā laikaposmā pircējs konstatēs, ka apaviem ir bijusi kāda ražotāja pieļauta nepilnība, mēs izskatīsim iespēju to novērst.
- Vairāk par Patērētāju tiesībām var izlasīt šeit.
- Ar pilnu likuma versiju var iepazīties šeit