Veikals - Rīga, Braslas 29A - 10:00-19:00 (darba dienas), SESTDIEN - 11:00 - 16:00.
Iepērkoties pie mums, Jūs varat būt droši – pat, ja izvēlētais modelis vai izmērs nederēs, Jūs varat apmainīt vai atgriezt Liberi.lv nopirkto preci.
Kādos gadījumos es varu apmainīt preci? Mēs gribam, lai pirkums Jums sagādātu prieku, tādēļ, ja pielaikojot, secinājāt, ka izmērs neder vai arī, apskatot preci tuvāk, saprotat, ka tas nav gluži tas, ko gribējāt, Jūs varat to apmainīt (šī iespēja attiecas gan uz klātienē nopirktām precēm, gan arī uz tām, kuras nopirkāt attālināti). Precei jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā – bez lietošanas pazīmēm (oriģinālā iepakojumā un ar oriģinālām birkām).
Cik ilgā laikā pēc pirkuma es varu apmainīt preci? Jūs varat apmainīt preci pret jebkuru citu 1 mēneša laikā pēc tās iegādes.
Kā pieteikt un noformēt apmaiņu, ja vēlos to apmainīt klātienē? Visātrāk apmainīt preci pret jaunu var mūsu veikalā – neatkarīgi no tā, vai pirkāt to klātienē, vai attālināti:
Kā pieteikt un noformēt apmaiņu, ja vēlos to apmainīt attālināti? Ja negribat braukt uz veikalu, preci ir iespējams apmainīt attālināti (arī tad, ja pirkāt to klātienē):
Ja sūtīsiet ar Omniva:
Ja sūtīsiet ar Latvijas pasta / EMS / kurjera starpniecību: SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084
Vai man kompensēs sūtīšanas izmaksas?
Vai mainot preci, paliks spēkā atlaide, kuru saņēmu pirkuma brīdī?
Ja vēlos apmainīt savu pirkumu pret citu preci, kas maksā vairāk/mazāk? Mainot pret preci, kas maksā vairāk nekā sākotnēji nopirktā:
|
PREČU ATGRIEŠANAKādos gadījumos es varu atgriezt preci?Cik ilgā laikā pēc pirkuma es varu atgriezt preci?Kas man jādara, ja gribu atgriezt preci klātienē veikalā?Vai varu atgriezt nopirkto preci attālināti?Kā nosūtīt preci, kuru vēlos atgriezt?Vai man kompensēs sūtīšanas izmaksas?Kā es atgūšu naudu par atgriezto preci?Cik ātri es saņemšu atpakaļ naudu par atgriezto preci?
Kādos gadījumos es varu atgriezt preci? Esam par to, lai katrs pircējs pie mums atrastu tieši to, ko vēlējies. Ja apskatot iegādāto apavu pāri vai apģērbu, Jūs tomēr saprotat, ka tas nav gluži tas, ko gribējāt, Jūs varat to atgriezt mums atpakaļ (šī iespēja attiecas gan uz klātienē nopirktām precēm, gan arī uz tām, kuras nopirkāt attālināti). Precei jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā – bez lietošanas pazīmēm (oriģinālā iepakojumā un ar oriģinālām birkām).
Cik ilgā laikā pēc pirkuma es varu atgriezt preci? Jūs varat atgriezt savu pirkumu 14 dienu laikā pēc tā iegādes (skaitot no saņemšanas brīža).
Kas man jādara, ja gribu atgriezt preci klātienē veikalā? Jūs varat atgriezt preci mūsu veikalā neatkarīgi no tā, pirkāt to klātienē vai attālināti:
Vai varu atgriezt nopirkto preci attālināti? Ja pasūtījumu veicāt un apmaksājāt attālināti, Jums nav jābrauc uz veikalu, lai to atgrieztu – arī atgriešana var notikt attālināti:
NB! Ja savu pirkumu apmaksājāt veikala kasē un vēlaties to atgriezt, lai saņemtu atpakaļ naudu par šo pirkumu, Jums arī būs jādodas uz veikalu.
Kā nosūtīt preci, kuru vēlos atgriezt? Ja sūtīsiet ar Omniva:
Ja sūtīsiet ar Latvijas pasta / EMS / kurjera starpniecību: SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084
Vai man kompensēs sūtīšanas izmaksas?
Kā es atgūšu naudu par atgriezto preci? Mēs atmaksāsim naudu par atgriezto pirkumu tādā pašā veidā, kā Jūs par to samaksājāt:
Cik ātri es saņemšu atpakaļ naudu par atgriezto preci?
|
Saskaņā ar 1999. gada 18. marta likuma „Patērētāju tiesību aizsardzības likums” 27. pantu patērētājs ir tiesīgs izvirzīt pretenzijas par preces neatbilstību līguma noteikumiem 2 gadu laikā no preces iegādes dienas.
Pretenzijas pieteikuma termiņš precei ir 2 gadi: ja šajā laikaposmā pircējs konstatēs, ka apaviem ir bijusi kāda ražotāja pieļauta nepilnība, mēs izskatīsim iespēju to novērst.
Vairāk par Paterētāju tiesībām lasiet šeit
Ar pilnu Patērētaju tiesību aizsardzības likuma tekstu var iepazīties šeit