Veikals - Rīga, Braslas 29A - 10:00-19:00 (darba dienas), 11:00-16:00 (sestdiena)

Preču maiņa vai atgriešana

Mēs zinām, cik grūti ir izvēlēties bērniem apģērbu un apavus, tieši tāpēc mēs tik uzmanīgi un atbildīgi izvēlamies mūsu pārdevējus-konsultantus.
Taču, ja nu pēkšņi tā ir noticis, ka kāda prece neder jums vai jūsu bērniem, lūdzu neuztraucieties!


14 dienu laikā no preces iegādes brīža, jūs varat atgriezt jebkuru preci mums atpakaļ. Nauda tiks atgriezta jums 5 darba dienu laikā no atgrieztās preces saņemšanas brīža. 

Apmainīt preci pret jebkuru citu var 1 mēneša laikā!


Procedūra preces atgriešanai vai apmaiņai


 Vēlaties apmainīt preci?

  1. Precei jābūt tās sākotnējam, oriģinālam izskatam - bez lietošanas pazīmēm (apaviem jābūt oriģinālajā kastē un apģērbiem ar bikrām). 
  2. Noteikti pievienojiet dokumentu, kurš apliecina preces iegādi: čeku vai preču pavadzīmi.
  3. Aizpildiet anketu, kuru jūs atradīsiet savā sūtījumā kopā ar preci vai ŠEIT. Ja anketu neatrodat vai tā ir nozaudēta, tad variet brīvā formā aprakstīt preces apmaiņas iemeslus, kā arī modeli, kuru vēlaties iegūt tās vietā. Tāpat arī piedāvājam uzreiz noformēt jaunu pasūtījumu mūsu veikalā, komentāros norādot iepriekšējā pasūtījuma numuru. Pasūtītā prece uzreiz Jums tiks rezervēta un nosūtīta uz jūsu adresi, tiklīdz saņemsim atgriezto preci.
  4. Preces atgriešanas izmaksas apmaksā klients (Latvija un citas valstis)
  5. Jaunās preces piegādi uz apmaņu apmaksā Liberi veikals (spēkā tikai piegādēm pa Latviju). Piegādi uz citām valstīm sedz klients.

 Vēlaties atgriezt preci?

  1. Precei jābūt tās sākotnējam, oriģinālam izskatam - bez lietošanas pazīmēm (apaviem jābūt oriģinālajā kastē un apģērbiem ar bikrām). 
  2. Noteikti pievienojiet dokumentu, kurš apstiprina pirkumu - čeku vai preces pavadzīmi.
  3. Aizpildiet anketu, kuru jūs atradīsiet savā sūtījumā kopā ar preci vai mājas lapā ŠEIT. Ja anketa nav atrodama vai ir nozaudējusies, aprakstiet atgriešanas iemeslu brīvā formā, kā arī norādiet savu naudas saņemšanas konta numuru.
  4. Preces atgriešanas izmaksas sedz klients (Latvija un citas valstis). Piegādes izmaksas netiek atgrieztas.

 Atgriežamo preci lūdzu sūtīt ar Omniva vai Latvijas Pasts:

    • Omniva - Rīgas T/C Minska pakomāts (Nīcgales iela 2, Rīga).  Telefona numurs - 29406727
    • Ar Latvijas pasta starpniecību uz adresi:

SIA LIBERI

Braslas iela 29A

Rīga, LV-1084


 

Pamanījāt ražošanas brāķi vai brāķi preces ekspluatācijas laikā?

  1. Ja jūs ieraudzījāt ražošanas brāķi - uzrakstiet uz elektronisko pastu info(@)liberi.lv, kā arī pievienojiet brāķētās preces fotogrāfijas.
  2. Acīmredzama brāķa gadījumā, nav nepieciešams nosūtīt atpakaļ brāķēto preci.
  3. Noteikti pievienojiet preces iegādes dokumentu - čeku vai preces pavadzīmi.
  4. Preces atgriešanai nepieciešams aizpildīt anketu, kura tiks nosūtīta kopā ar preci vai to varat aizpildīt ŠEIT. Ja anketa nav vai ir nozaudēta, tad brīvā formā lūdzu aprakstiet preces atgriešanas vai apmaiņas iemeslus.
  5. Gadījumā, ja prece būs jāatgriež LIBERI veikalam, un tai tiks konstatēts brāķis, LIBERI kompensēs Pircējam preces sūtīšanas izmaksas

Aizpildīto anketu lūdzu nosūtiet uz info@liberi.lv


 

Apmaiņa vai atgriežšana Patērētāju Tiesību ietvaros

Saskaņā ar 1999. gada 18. marta likuma „Patērētāju tiesību aizsardzības likums” 27. pantu patērētājs ir tiesīgs izvirzīt pretenzijas par preces neatbilstību līguma noteikumiem 2 gadu laikā no preces iegādes dienas.

Pretenzijas pieteikuma termiņš precei ir 2 gadi, kuras laikā, ja izrādās, ka apaviem ir bijusi kāda ražotāju pieļauta nepilnība, mēs izskatīsim iespēju no novērst.

Ar Patērētāju tiesībām (spēkā no 2016 gada 1. janvāra) var iepazīties šeit

Ar pilnu likuma versiju var iepazīties šeit 

 

TRIALINE web solutions