Preču izsniegšanas punkts - Rīga, Braslas 29A - 10:00-18:00 (darba dienas), SESTDIEN - 11:00 - 16:00

Preču maiņa vai atgriešana

Iepērkoties pie mums, Jūs varat būt droši – pat, ja izvēlētais modelis vai izmērs nederēs, Jūs varat apmainīt vai atgriezt Liberi.lv nopirkto preci


PREČU APMAIŅA

Kādos gadījumos es varu apmainīt preci?

Cik ilgā laikā pēc pirkuma es varu apmainīt preci?

Kā pieteikt un noformēt apmaiņu, ja vēlos to apmainīt klātienē?

Kā pieteikt un noformēt apmaiņu, ja vēlos to apmainīt attālināti?

Kā nosūtīt nopirkto preci?

Vai man kompensēs sūtīšanas izmaksas?

Vai mainot preci, paliks spēkā atlaide, kuru saņēmu pirkuma brīdī?

Ja vēlos apmainīt savu pirkumu pret citu preci, kas maksā vairāk/mazāk? 

Kādos gadījumos es varu apmainīt preci?

Mēs gribam, lai pirkums Jums sagādātu prieku, tādēļ, ja pielaikojot, secinājāt, ka izmērs neder vai arī, apskatot preci tuvāk, saprotat, ka tas nav gluži  tas, ko gribējāt, Jūs varat to apmainīt (šī iespēja attiecas gan uz klātienē nopirktām precēm, gan arī uz tām, kuras nopirkāt attālināti).

Precei jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā – bez lietošanas pazīmēm (oriģinālā iepakojumā un ar oriģinālām birkām). 

 

 

Cik ilgā laikā pēc pirkuma es varu apmainīt preci?

Jūs varat apmainīt preci pret jebkuru citu 1 mēneša laikā pēc tās iegādes. 

 

Kā pieteikt un noformēt apmaiņu, ja vēlos to apmainīt klātienē?

Visātrāk apmainīt preci pret jaunu var mūsu veikalā – neatkarīgi no tā, vai pirkāt to klātienē, vai attālināti:

  • Vienkārši dodieties uz Liberi veikalu Rīga, Braslas ielā 29A, līdzi ņemot preci, kuru vēlaties mainīt.
  • Ja nopirkto preci apmaksājāt veikalā, lūgsim uzrādīt pirkšanas čeku.
  • Aicinām iepriekš noformēt jaunu pasūtījumu Liberi.lv, komentāros uzrakstot, ka vēlaties apmainīt jau nopirkto preci un norādot sākotnēja pasūtījuma numuru. Pasūtīto preci uzreiz rezervēsim Jums un sagatavosim Jūsu pasūtījumu, lai uz vietas apmaiņa notiktu raitāk.

 Kā pieteikt un noformēt apmaiņu, ja vēlos to apmainīt attālināti?

Ja negribat braukt uz veikalu, preci ir iespējams apmainīt attālināti (arī tad, ja pirkāt to klātienē):

  • Aizpildiet anketu par preces atgriešanu/apmaiņu, kuru Jūs saņēmāt kopā ar preci.
  • Preču apmaiņas veidlapu varat atrast ŠEIT (varat gan izdrukāt to, gan aizpildīt elektroniski un nosūtīt uz [email protected]).
  • Ja Jums nav iespējas aizpildīt šo anketu, tad rakstiski brīvā formā aprakstiet preces apmaiņas iemeslus, kā arī modeli, kuru vēlaties iegūt tās vietā.
  • Ja nopirkto preci apmaksājāt veikalā, lūdzam pievienot arī pirkšanas čeku.
  • Atgādinām, ka precei jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā – bez lietošanas pazīmēm (oriģinālā iepakojumā un ar oriģinālām birkām).
  • Preci kopā ar aizpildīto aptauju (un, ja nepieciešams, čeka kopiju) nosūtiet mums.
  • Lūdzam papildus iepakot sūtījumu, lai sūtīšanas laikā netiktu bojāta prece un oriģinālais iepakojums.
  • Aicinām uzreiz noformēt jaunu pasūtījumu mūsu veikalā, komentāros uzrakstot, ka vēlaties apmainīt preci, kā arī norādot sākotnēja pasūtījuma numuru. Pasūtīto preci uzreiz rezervēsim Jums un nosūtīsim uz Jūsu norādīto adresi 1-2 darba dienu laikā no brīža, kad būsim saņemsim atgriezto preci.

 

 Kā nosūtīt nopirkto preci?

Ja sūtīsiet ar Omniva: 

  • SIA Liberi
  • Rīgas t/c Minska pakomāts (Nīcgales iela 2, Rīga);
  • Telefona numurs – 29406727

Ja sūtīsiet ar Latvijas pasta / EMS / kurjera starpniecību:

SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084

 

 Vai man kompensēs sūtīšanas izmaksas?

  • Ja preci saņēmāt ar Omniva starpniecību, Jūs varat nosūtīt to mums bez maksas, izmantojot Omniva atgriešanas kodu (tas bija norādīts īsziņā par sūtījuma piegādi).
  • Ja maināmo preci sūtīsit mums citādi, sūtīšanas pakalpojumus būs jāsedz Jums atbilstoši Jūsu izvēlētā pakalpojuma sniedzēja cenrādim (Latvijā un citās valstīs).
  • Piegādes izmaksas un papildu komisiju 0,99 eiro apmērā (ja pasūtījumu apmaksājāt piegādes brīdī Omniva pakomāta vai pie kurjera) preču maiņas gadījumā mēs nekompensējam (šie pakalpojumi jau ir sniegti un maiņa uz tiem neattiecas).
  • Jaunās preces piegādi (maināmas preces vietā) apmaksā Liberi (spēkā tikai piegādēm Latvijas teritorijā). Piegādi uz citām valstīm sedz Pircējs.

 

 Vai mainot preci, paliks spēkā atlaide, kuru saņēmu pirkuma brīdī?
  • Klienta atlaide:  ir spēkā arī apmaiņas gadījumā.
  • Akcijas atlaide, kas jau ir beigusies: atlaide tādā pašā apmērā darbosies arī apmaiņas gadījumā, ja šīs akcijas atlaide bija arī precei, pret kuru vēlaties mainīt.
  • Izpārdošanas atlaides, kas darbojas tikai uz konkrētam precēm/preču grupām, citām precēm/preču grupām mēs nepiemērosim.

 

 Ja vēlos apmainīt  savu pirkumu pret citu preci, kas maksā vairāk/mazāk?

Mainot pret preci, kas maksā vairāk nekā sākotnēji nopirktā:

  • Ja maināt preci veikalā, Jūs vienkārši varat samaksāt starpību kasē (ar karti vai skaidrā naudā).
  • Ja apmaiņu organizējam attālināti, mēs Jums nosūtīsim rēķinu uz starpības summu, ko varēsit apmaksāt internetbankā.
 Ja maināt pret preci, kas ir lētāka nekā sākotnēji nopirktā, mēs atmaksāsim Jums starpību tādā pašā veidā, kā Jūs samaksājāt par sākotnējo pirkumu:
  • Ja pirkumu apmaksājāt veikalā, summas starpību varam atgriezt Jums tikai veikalā (Jums vajadzēs uzrādīt pirkuma čeku);
  • Ja iepirkāties un apmaksu veicāt attālināti, starpību atmaksāsim uz to pašu bankas kontu, PayPal vai karti, no kuras apmaksājāt pirkumu. Starpību apmaksāsim 5 dienu laikā no brīža, kad būsim saņēmuši preci, kuru vēlaties apmainīt.
  • Ja pirkumu apmaksājāt, saņemot preci Omniva pakomātā vai pie kurjera, preču atgriešanas anketā lūgsim Jūs norādīt bankas kontu, uz kuru vajadzēs pārskaitīt naudu.

 


PREČU ATGRIEŠANA

Kādos gadījumos es varu atgriezt preci?

Cik ilgā laikā pēc pirkuma es varu atgriezt preci?

Kas man jādara, ja gribu atgriezt preci klātienē veikalā?

Vai varu atgriezt nopirkto preci attālināti?

Kā nosūtīt preci, kuru vēlos atgriezt?

Vai man kompensēs sūtīšanas izmaksas?

Kā es atgūšu naudu par atgriezto preci?

Cik ātri es saņemšu atpakaļ naudu par atgriezto preci?

 

Kādos gadījumos es varu atgriezt preci?

Esam par to, lai katrs pircējs pie mums atrastu tieši to, ko vēlējies. Ja apskatot iegādāto apavu pāri vai apģērbu, Jūs tomēr saprotat, ka tas nav gluži  tas, ko gribējāt, Jūs varat to atgriezt mums atpakaļ (šī iespēja attiecas gan uz klātienē nopirktām precēm, gan arī uz tām, kuras nopirkāt attālināti).

Precei jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā – bez lietošanas pazīmēm (oriģinālā iepakojumā un ar oriģinālām birkām).

 

Cik ilgā laikā pēc pirkuma es varu atgriezt preci?

Jūs varat atgriezt savu pirkumu 14 dienu laikā pēc tā iegādes.

 

Kas man jādara, ja gribu atgriezt preci klātienē veikalā?

Jūs varat atgriezt preci mūsu veikalā neatkarīgi no tā, pirkāt to klātienē vai attālināti:

  • Vienkārši dodieties uz Liberi veikalu Rīga, Braslas ielā 29A, līdzi ņemot preci, kuru vēlaties atgriezt.
  • Atgādinām, ka precei jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā – bez lietošanas pazīmēm (oriģinālā iepakojumā un ar oriģinālām birkām).
  • Ja nopirkto preci apmaksājāt veikalā, vajadzēs uzrādīt arī pirkšanas čeku.
  • Ja pirkumu apmaksājāt attālināti, mēs atmaksāsim naudu par pirkumu 5 dienu laikā, tādā pašā veidā, kā Jūs par to samaksājāt.

 

Vai varu atgriezt nopirkto preci attālināti?

Ja pasūtījumu veicāt un apmaksājāt attālināti, Jums nav jābrauc uz veikalu, lai to atgrieztu – arī atgriešana var notikt attālināti:

  • Aizpildiet anketu par preces atgriešanu, kuru Jūs saņēmāt kopā ar savu pirkumu
  • Atgriešanas veidlapu varat atrast ŠEIT (varat gan izdrukāt to, gan aizpildīt elektroniski un nosūtīt uz [email protected]).
  • Ja Jums nav iespējas aizpildīt šo anketu, tad rakstiski brīvā formā aprakstiet preces atgriešanas iemeslus.
  • Atgādinām, ka precei jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā – bez lietošanas pazīmēm (oriģinālā iepakojumā un ar oriģinālām birkām).
  • Preci kopā ar aizpildīto aptauju nosūtiet mums.
  • Lūdzam papildus iepakot sūtījumu, lai sūtīšanas laikā netiktu bojāta prece un oriģinālais iepakojums.

NB! Ja savu pirkumu apmaksājāt veikala kasē un vēlaties to atgriezt, lai saņemtu atpakaļ naudu par šo pirkumu, Jums arī būs jādodas uz veikalu.

 

Kā nosūtīt preci, kuru vēlos atgriezt?

Ja sūtīsiet ar Omniva

  • SIA Liberi
  • Rīgas t/c Minska pakomāts (Nīcgales iela 2, Rīga);
  • Telefona numurs – 29406727

Ja sūtīsiet ar Latvijas pasta / EMS / kurjera starpniecību: SIA Liberi, Braslas iela 29A, Rīga, LV-1084

 

Vai man kompensēs sūtīšanas izmaksas?

 

  • Ja preci saņēmāt ar Omniva starpniecību, Jūs varat nosūtīt to mums bez maksas, izmantojot Omniva atgriešanas kodu (tas bija norādīts īsziņā par sūtījuma piegādi).
  • Ja maināmo preci sūtīsit mums citādi, sūtīšanas pakalpojumus būs jāsedz Jums atbilstoši Jūsu izvēlētā pakalpojuma sniedzēja cenrādim (Latvijā un citās valstīs).
  • Piegādes izmaksas un papildu komisiju 0,99 eiro apmērā (ja pasūtījumu apmaksājāt piegādes brīdī Omniva pakomāta vai pie kurjera) preču maiņas gadījumā mēs nekompensējam (šie pakalpojumi jau ir sniegti un maiņa uz tiem neattiecas).

 

Kā es atgūšu naudu par atgriezto preci?

Mēs atmaksāsim naudu par atgriezto pirkumu tādā pašā veidā, kā Jūs par to samaksājāt:

  • Ja pirkumu apmaksājāt klātienē veikalā, arī atmaksu veiksim veikalā: skaidrā naudā vai uz Jūsu maksājuma karti.
  • Ja veicāt apmaksu attālināti, naudu par atgriezto preci atmaksāsim uz to pašu bankas kontu, PayPal vai karti, no kuras apmaksājāt pirkumu.
  • Ja pirkumu apmaksājāt, saņemot preci Omniva pakomātā vai pie kurjera, preču atgriešanas anketā lūgsim Jūs norādīt bankas kontu, uz kuru pārskaitīsim naudu par atgriezto preci.

 

Cik ātri es saņemšu atpakaļ naudu par atgriezto preci?

 

  • Par veikala apmaksātām precēm naudu atmaksājam uzreiz, Jūsu klātbūtnē (ja atmaksa notiks uz Jūsu maksājuma karti, operācijas izpildes termiņš atkarīgs no bankas; parasti tas aizņem ne vairāk kā 1-2 dienas)
  • Par attālināti apmaksātiem pirkumiem naudu pārskaitām 5 darba dienu laikā kopš brīža, kad būsim saņēmuši atgriezto preci.

 


 

Pamanījāt brāķi preces ekspluatācijas laikā vai ražošanas brāķi?


  

Apmaiņa vai atgriešana Patērētāju Tiesību ietvaros

Saskaņā ar 1999. gada 18. marta likuma „Patērētāju tiesību aizsardzības likums” 27. pantu patērētājs ir tiesīgs izvirzīt pretenzijas par preces neatbilstību līguma noteikumiem 2 gadu laikā no preces iegādes dienas.

Pretenzijas pieteikuma termiņš precei ir 2 gadi: ja šajā laikaposmā pircējs konstatēs, ka apaviem ir bijusi kāda ražotāja pieļauta nepilnība, mēs izskatīsim iespēju to novērst.

Vairāk par Paterētāju tiesībām lasiet šeit

Ar pilnu Patērētaju tiesību aizsardzības likuma tekstu var iepazīties šeit 

 

TRIALINE web solutions