Veikala vēsture

Šodien mēs veram vaļā mūsu tematisko blogu, kurā dalīsimies ar jums par tehnoloģiskiem jaunumiem, mūsu pieredzi par apavu un apģērbu izvēli, kā arī ar citiem interesantiem faktiem.

Bet no sākuma vēlos pastāstīt nedaudz par mūsu veikalu, no kurienes radās liberi nosaukums un kas kļuva par mūsu iedvesmotāju.

Viss sākās 2010 gadā, kad mēs ar vīru kārtējo reizi apmeklējām Rīgas veikalus un meklējām vecākājam dēlam apavus. Jaunākājam bija tikai 3 mēneši. Rezultātā apavus dēlam atrast neizdevās, vai nu nebija izmēru vai arī mums nepatika apavu kvalitāte. Nu un es devos tālāk meklēt apavus internetā un vienā no vācu veikaliem atradu skaistas Superfit sandales, kurās arī pasūtīju. Pie reizes pasūtīju arī savai draudzenei. Līdz šim momemntam par Superfit apaviem neko nezināju. Sandales mums ļoti patika un es sāku meklēt papildus informāciju par šo ražotāju. Izrādījās, ka šis ražotājs ir ļoti populārs, bet ne Latvijā. Latvijā toreiz Superfit apavus tirgoja tikai daži veikali un izvēle bija ļoti maza. Tieši šis ražotājs un maza bērnu apavu izvēle Rīgā mudināja mūs ar vīru sākt nodarboties ar bērnu apavu tirdzniecību.

Bet tā kā mega lielu investīciju mums nebija, nolēmām atvērt tieši internet veikalu, jo šeit nav nepieciešami uzreiz tik lieli ieguldījumi. Aizlienējām naudu no radiem lai varētu pasūtīt pirmos apavus un jau jūnijā saņēmām vasaras sandales. Mūsu pirmie klienti bija kkm.lv foruma apmeklētāji, kura dzīvē es arī ļoti aktīvi piedalījos. Kā arī tieši šajā forumā man izdevās atrast daudz lietderīgas informācijas par tiem pašiem bērnu apaviem, tehnoloģijām un pārejo. Māmiņas vienmēr ļoti aktīvi dalās ar informāciju.

Liels paldies tieši kkm.lv forumam un mūsu pirmajiem klientiem, jo tieši viņi un mūsu vecākais dēls iedvesmoja mūs sākt nodarboties ar šo biznesu.

Mums daudzie jautā, kāpēc firmas nosaukums ir tieši LIBERI. Bet atbilde ir ļoti vienkārša - liberi tulkojumā no latiņu valodas nozīmē BĒRNI. Tāpēc arī nolēmām palikt pie šī nosaukuma.

Turpinot stāstu par Liberi. Pirmais gads bija diezgan sarežģīts, bet mums izdevās izpārdot mūsu pirmo apavu pasūtījumu, atgriezt parādus un iepirkt ziemas apavus. No sākuma klientus pieņēmām mūsu dzīvoklī, viss dzīvoklis bija aizlikts ar apavu kastēm. Es kopā ar mazo Dmitriju uz rokām apkalpoju klientus, vīrs brauca pie klientiem un piegādāja pasūtījumus. Mūsu daudzie patstāvīgie klienti joprojām atcerās un stāsta, ka bija mūsu dzīvoklī un pirka apavus. Kā arī pēc tam tālāk sekoja mums līdzi pa visām pārējām telpām. Par šo laiku mēs paspējām nomainīt 4 telpas ieskaitot dzīvokli.


Kādu laiku mēs tirgojām tikai Superfit apavus, bet tā kā gaume un kaiņas dažādas nolēmām sākt piedāvāt arī citu ražotāju apavus. Kā arī pievienojām klāt bērnu apģērbus mūsu sortimentam. Izvēlamies tikai kvalitatīvus un pārbaudītus ražotājus, ko apavus nēsā arī mūsu pašu bērni. To preci, ko mēs ne uzskatam par pietekoši labu mūsu bērniem mēs vienkārši neiepērkam. Es personīgi izvēlos visu apavu un apģērbu sortimentu pārdošanai veikalā. Vienmēr pirms pasūtījuma veikšanas cenšamies personīgi apskatīties jauno kolekciju. Ja ņemam kādu jaunu brendu, tad vienmēr pirmo sezonu ņemam arī savējiem bērniem, lai varētu praksē pārbaudīt tā kvalitāti un izturību, lai tālāk dalīties un stāstītu arī mūsu klientiem.

Tā praksē tika pārbaudīti sekojošie brendi - IcePeak, LegoWear - tie bija jauni brendi priekš mums, kuros agrāk nav nācies valkāt. Pārbaudījām arī softshell bikses praksē, bet par šo tehnoloģiju pastāstīšu sīkāk nākošajos rakstos.

 

TRIALINE web solutions