Par godu Liberi Dzimšanas dienai: no-20% līdz -50% pavasara un vasaras kolekcijai>>>

Iepirkšanas Noteikumi | Distances Līgums

9. PREČU ATGRIEŠANA UN APMAIŅA

9.1. Pircējam ir tiesības apmainīt preci:

9.1.1. Pircējs var apmainīt LIBERI nopirkto preci pret citu modeli vai izmēru 1 mēneša laikā.
9.1.2. Ja Pircējs vēlas apmainīt preci, tai jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā un stāvoklī - bez lietošanas pazīmēm vai netīrumiem (apaviem jābūt oriģinālajā kastē un apģērbiem ar birkām).
9.1.3. Pircējam jāpievieno sūtījumam aizpildīta preču apmaiņas veidlapa, kas bija pievienota sūtījumam un ir pieejama ŠEIT. Ja veidlapu nav iespējas atrast, izdrukāt vai nosūtīt uz e-pastu, Pircējs brīvā formā rakstiski apraksta preces apmaiņas iemeslus, kā arī modeli, kuru vēlas iegūt tās vietā.
9.1.4. Pircējs var uzreiz noformēt jaunu pasūtījumu Liberi.lv, komentāros norādot iepriekšējā pasūtījuma numuru. LIBERI uzreiz rezervēs pasūtīto preci Pircējam un nosūtīs to uz pasūtījumā norādīto adresi, tiklīdz saņems maināmo preci.
9.1.5. Preču nosūtīšana no Latvijas un Lietuvas atpakaļ LIBERI var tikt veikta BEZ MAKSAS caur Omniva pakomātiem14 dienu laikā no Pasūtījuma saņemšanas dienas. Preces nosūtīšanas izmaksas ārpus šīm valstīm vai vēlāk par 14 dienām, vai izmantojot citus pakalpojumu sniedzējus, sedz Pircējs. 
9.1.6. Apmaiņas gadījumā aizstājējpreces piegādi Pircējam Latvijā un Lietuvā apmaksā LIBERI (spēkā tikai pirmajai apmaiņas reizei). Piegādi uz citām valstīm sedz Pircējs.
9.1.7. Ja prece tiek mainīta vairāk nekā vienu reizi, katru nākamo tās sūtīšanu atpakaļ un nosūtīšanu Pircējam apmaksā Pircējs.

9.2. Pircējam ir tiesības atgriezt preci:

9.2.1. Pircējs var atgriezt jebkuru preci LIBERI 14 dienu laikā no preces iegādes brīža.
9.2.2. Nauda tiks atgriezta Pircējam uz to pašu kontu, no kura Pircējs apmaksāja pirkumu, 5 darba dienu laikā no brīža, kad LIBERI saņēma atgriezto preci. Pirkuma piegādes izmaksas netiek atmaksātas. 
9.2.3. Precei jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā un stāvoklī - bez lietošanas pazīmēm vai netīrumiem (apaviem jābūt oriģinālajā kastē un apģērbiem ar birkām).
9.2.4. Pircējam jāpievieno sūtījumam aizpildīta preču atgriešanas veidlapa, kas bija pievienota sūtījumam un ir pieejama ŠEIT. Ja veidlapu nav iespējams atrast , izdrukāt vai nosūtīt uz e-pastu, Pircējs brīvā formā rakstiski apraksta atgriešanas iemeslus.
9.2.5. Ja Pircējs pasūtījumu apmaksāja pasūtījuma saņemšanas brīdī Kurjeram vai Omniva pakomātā, sūtījumam ar atgriežamo preci jāpievieno aizpildītā atgriešanas veidlapa, norādot tajā kontu, uz kuru ir jāpārskaita nauda par atgriežamo preci.
9.2.6. Latvijā un Lietuvā preču atgriešana ar Omniva pakomātiem ir BEZ MAKSAS 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Preces atgriešanas izmaksas ārpus šīm valstīm vai vēlāk par 14 dienām, vai izmantojot citus pakalpojumu sniedzējus, sedz Pircējs. 
9.2.7. Pircējs var atgriezt tiešsaistē iegādāto preci arī klātienē, LIBERI veikalā - šādā gadījumā LIBERI atmaksās naudu Pircējam atbilstoši punktā 9.2.2. aprakstītajam.

9.3. Atgriežamo preci Pircējs nosūta LIBERI, izmantojot Omniva vai Latvijas Pasta pakalpojumus:

9.3.1. Omniva - Rīgas T/C Minska pakomāts (Nīcgales iela 2, Rīga). Sūtījuma saņēmēja telefona numurs - 29406727
9.3.2. Ar Latvijas pasta starpniecību uz adresi: SIA LIBERI, Braslas iela 29A Rīga, LV-1084

9.4. Ja, saņemot preci, Pircējs pamana ražošanas brāķi:

9.4.1. Gadījumā, ja defekts neietekmē preces funkcionalitāti un Pircējs vēlas sākt izmantot preci:

9.4.1.1. Pircējs var uzrakstīt e-pastu uz [email protected], minot pasūtījuma numuru un aprakstot defektu, kā arī pievienojot preces fotogrāfiju, kur ir labi redzams defekts un pati prece.
9.4.1.2. 3 (trīs) darba dienu laikā no e-pasta saņemšanas brīža LIBERI atbildēs pircējam, un, ja brāķis tiks apstiprināts, LIBERI piedāvās Pircējam bojājuma novēršanas kompensācijas iespējas un vienosies ar Pircēju par turpmāko procesu.

9.4.2. Ja Pircējs vēlas atgriezt brāķēto preci:

9.4.2.1. Pircējs atgriež preci saskaņā ar šā Līguma 9.2.2. - 9.2.7. un 9.3. punktos aprakstīto procesu.
9.4.2.2. Atgriešanas veidlapā Pircējs norāda preces atgriešanas iemeslu - Brāķis.
9.4.2.3.Ja preces atgriešanas iemesls ir brāķis, ko apstiprina LIBERI eksperti, LIBERI kompensēs Pircējam arī preces sūtīšanas izmaksas.

9.5. Ja Pircējs pamana brāķi preces ekspluatācijas laikā:

9.5.1. Pircējs uzraksta e-pastu uz [email protected], minot pasūtījuma numuru un aprakstot defektu.
9.5.2. E-pasta vēstulei pievieno preces iegādes dokumentu/preces pavadzīmi un preces fotogrāfiju, kurā ir labi redzams defekts un pati prece.
9.5.3. 3 (trīs) dienu laikā LIBERI atbild Pircējam, un, ja brāķis tiek apstiprināts, LIBERI piedāvā Pircējam kompensācijas iespējas un rakstiski (e-pastā) vienojas ar Pircēju par turpmāko procesu.
9.5.4. Kad Puses ir vienojušās par kompensācijas procesu, Pircējs nosūta preci LIBERI atbilstoši šī Līguma 9.3. punktā  aprakstītajam.
9.5.5. Aprēķinot kompensācijas apmēru, LIBERI patur tiesības ieturēt daļu no preces sākotnējās iegādes summas atkarībā no preces ekspluatācijas ilguma un nolietojuma pakāpes. 
9.5.6. LIBERI veic darbības, par kurām vienoās ar Pircēju un kas ir saistītas ar brāķa novēršanu, 5 (piecu) darba dienu laikā no brīža, kad LIBERI saņems atgriezto preci.
9.5.7. Abpusēji aptiprinātā brāķa gadījumā LIBERI kompensē Pircējam radušās preces atgriešanas izmaksas.
9.5.8. Apavu un apģērbu furnitūras (aizdares, stiprinājumi, velcro lipekļi utt.) bojājumi, kas ir radušies preces lietošanas laikā, netiek uzskatīti par ražošanas brāķi - tas ir dabīgs nolietojums, uz ko neattiecas šajā punktā aprakstītais. Ar šādiem bojājumiem saistītos izdevumus LIBERI nekompensē.

9.6. Apmaiņa vai atgriešana Patērētāju Tiesību ietvaros

9.6.1. Saskaņā ar 1999. gada 18. marta likuma „Patērētāju tiesību aizsardzības likums” 27. pantu patērētājs ir tiesīgs izvirzīt pretenzijas par preces neatbilstību līguma noteikumiem 2 gadu laikā no preces iegādes dienas.
9.6.2. Pretenzijas pieteikuma termiņš precei ir 2 gadi, kura laikā, ja izrādās, ka apaviem vai apģērbam ir bijusi kāda ražotāja pieļautā nepilnība LIBERI izskata iespēju no novērst.
9.6.3. Vairāk par Patērētāju tiesībām var izlasīt šeit.
9.6.4. Ar pilnu likuma versiju var iepazīties šeit

Loading ...