No -20% līdz -50% visiem rudens apaviem

Iepirkšanas Noteikumi | Distances Līgums

9. PREČU ATGRIEŠANA UN APMAIŅA

9.1. Pircējam ir tiesības apmainīt preci:

9.1.1. Apmainīt preci pret jebkuru citu var 1 mēneša laikā!
9.1.2. Ja Pircējs vēlas apmainīt preci, tai jābūt tās sākotnējā, oriģinālā izskatā un stāvoklī - bez lietošanas pazīmēm vai netīrumiem (apaviem jābūt oriģinālajā kastē un apģērbiem ar birkām).
9.1.3. Pircējam jāpievieno dokuments, kas apliecina preces iegādi: čeku vai preču pavadzīmi.
9.1.4. Pircējam jāaizpilda anketa, kas ir pieejama ŠEIT. Ja anketu nav iespējas izdrukāt vai nosūtīt uz e-mail, Pircējs brīvā formā rakstiski apraksta preces apmaiņas iemeslus, kā arī modeli, kuru vēlas iegūt tās vietā.
9.1.5. Pircējs var uzreiz noformēt jaunu pasūtījumu Liberi.lv, komentāros norādot iepriekšējā pasūtījuma numuru. Pasūtītā prece uzreiz tiks rezervēta Pircējam un nosūtīta uz pasūtījumā norādīto adresi, tiklīdz LIBERI saņems maināmo preci.
9.1.6. Preces atgriešanas izmaksas sedz klients (ārpus Latvijas). Latvija un Lietuvā preču atgriežšana ar Omniva pakomātiem ir BEZMAKSAS.
9.1.7. Jaunas preces piegādi Pircējam apmaksā LIBERI (spēkā tikai piegādēm Latvijas teritorijā). Piegādi uz citām valstīm sedz klients.

9.2. Pircējam ir tiesības atgriezt preci

9.2.1. Pircējs var atgriezt jebkuru preci LIBERI 14 dienu laikā no preces iegādes brīža.
9.2.2. Nauda tiks atgriezta Pircējam 5 darba dienu laikā no brīža, kad LIBERI saņems atgriezto preci.
9.2.3. Precei jābūt tās sākotnējā, oriģinālam izskatā un stāvoklī - bez lietošanas pazīmēm ai netīrumiem (apaviem jābūt oriģinālajā kastē un apģērbiem ar birkām).
9.2.4. Pircējam jāpievieno dokuments, kas apstiprina pirkumu - čeku vai preces pavadzīmi.
9.2.5. Pircējam jāaizpilda anketa, kas ir pieejama ŠEIT. Ja anketu nav iespējams atrast, Pircējs brīvā formā rakstiski apraksta atgriešanas iemeslus, kā arī norāda savu konta numuru, uz kuru vēlas saņemt naudu par atgriežamo preci.
9.2.6. Preces atgriešanas izmaksas sedz klients (ārpus Latvijas). Latvija un Lietuvā preču atgriešana ar Omniva pakomātiem ir BEZ MAKSAS. Piegādes izmaksas netiek atmaksātas.

9.3. Atgriežamo preci Pircējs nosūta LIBERI, izmantojot Omniva vai Latvijas Pasta pakalpojumus:

9.3.1. Omniva - Rīgas T/C Minska pakomāts (Nīcgales iela 2, Rīga). Sūtījuma saņēmēja telefona numurs - 29406727
9.3.2. Ar Latvijas pasta starpniecību uz adresi: SIA LIBERI, Braslas iela 29A Rīga, LV-1084

9.4. Pamanot ražošanas brāķi vai brāķi preces ekspluatācijas laikā Pircējam jārīkojas šādi:

9.4.1. Uzrakstīt uz elektronisko pastu [email protected], kā arī pievienot brāķētās preces fotogrāfijas.
9.4.2. Acīmredzama brāķa gadījumā nav nepieciešams nosūtīt atpakaļ brāķēto preci.
9.4.3. E-pasta vēstulei un sūtījumam pievienot preces iegādes dokumentu - čeku vai preces pavadzīmi.
9.4.4. Lai saņemtu naudu par brāķēto preci, Pircējam jāaizpilda anketa, kas atrodama šeit ŠEIT. Ja anketu nav iespējams atrast, Pircējs brīvā formā apraksta brāķi, pieprasot atgriezt naudu par brāķēto preci.
9.4.5. Aizpildīto anketu lūdzu nosūtiet uz [email protected]
9.4.6. Gadījumā, ja prece būs jāatgriež LIBERI veikalam, un tai tiks konstatēts brāķis, LIBERI kompensēs Pircējam preces sūtīšanas izmaksas.

9.5. Apmaiņa vai atgriešana Patērētāju Tiesību ietvaros

9.5.1. Saskaņā ar 1999. gada 18. marta likuma „Patērētāju tiesību aizsardzības likums” 27. pantu patērētājs ir tiesīgs izvirzīt pretenzijas par preces neatbilstību līguma noteikumiem 2 gadu laikā no preces iegādes dienas.
9.5.2. Pretenzijas pieteikuma termiņš precei ir 2 gadi, kura laikā, ja izrādās, ka apaviem vai apģērbam ir bijusi kāda ražotāja pieļautā nepilnība LIBERI izskata iespēju no novērst.
9.5.3. Ar Patērētāju tiesībām (spēkā no 2016 gada 1. janvāra) var iepazīties šeit
9.5.4. Ar pilnu likuma versiju var iepazīties šeit

Loading ...